24.5.11

Φίλε οδηγέ

(Δεν θα σε ρωτήσω αν έβαλες "Flash" στη μπαταρία, γιατί θα με κοιτάς σαν εξωγήινο...)

Φίλε οδηγέ,

Εσύ που νωρίτερα απόψε σου έκλεισα το δρόμο και μου ζήτησες το λόγο,

Εσύ που όταν σε ρώτησα "με πόσα έτρεχες;" (για να εμφανιστείς ξαφνικά πίσω μου) μου απάντησες ότι "δεν θα έπρεπε να βγαίνουν στο δρόμο δολοφόνοι σαν κι εσένα",

Εσύ που όταν σου είπα "καλά, με συγχωρείς", είπες με ύφος που θα ζήλευε κι ο Χίτλερ* "έτσι μπράβο!",

Εσύ που μόλις άναψε πράσινο εξαφανίστηκες μαρσάροντας τόσο γρήγορα όσο εμφανίστηκες, αγνοώντας οποιοδήποτε όριο ταχύτητας και αποδεικνύοντας τους ισχυρισμούς μου,

Φίλε οδηγέ,

Θα ήθελα κατ' αρχάς να σε ευχαριστήσω που παρόλα τα νεύρα η συζήτησή μας διατηρήθηκε σε κόσμιο επίπεδο. (Δεν ειπώθηκε ούτε μια φορά η λέξη "μαλάκας" - επιτέλους γίναμε Ευρώπη.)

Πρέπει να σου εξομολογηθώ όμως ότι εκείνο το "με συγχωρείς" δεν το εννοούσα, το είπα για να σε ξεφορτωθώ όταν κατάλαβα με τι κάφρο έχω να κάνω.

Επιπλέον, θα τολμήσω να ισχυριστώ ότι ο δολοφόνος δεν είμαι εγώ, αλλά εσύ.

Εσύ που αγνοοείς τα όρια ταχύτητας,

Εσύ που δεν κόβεις ταχύτητα όταν βλέπεις κάποιον μπροστά σου να αλλάζει λωρίδα χωρίς να μπορείς να ξέρεις για ποιο λόγο το έκανε,

Εσύ που δεν πήγες πιο αριστερά ενώ μπορούσες, ενώ προλάβαινες, γιατί είχα ξεκινήσει να αλλάζω λωρίδα βγάζοντας φλας έγκαιρα, έγκαιρα για να προλάβει όχι μόνο αυτός που θα πήγαινε με 80 ή 90, αλλά κι αυτός που θα πήγαινε με 120+ όπως εσύ,

Εσύ που άναψες τους προβολείς για να μας δείξεις ότι έρχεσαι, τυφλώνοντας μας,

Εσύ που σε τελική ανάλυση πήγαινες γκαζωτός όταν το φανάρι ήταν ήδη κόκκινο και θα αναγκαζόσουν να σταματήσεις ούτως ή άλλως.

"Φίλε" οδηγέ,

Μακάρι να έβγαιναν στο δρόμο περισσότεροι "δολοφόνοι" σαν κι εμένα, αλλά δυστυχώς οι περισσότεροι δολοφόνοι είναι σαν κι εσένα...

Εις το επανιδείν,

Γ.

*Φίλε οδηγέ, έψαξα πολύ για να βρω ένα πρόσωπο πλην του Χίτλερ για να περιγράψω το ύφος σου, αλλά δυστυχώς δεν βρήκα κάποιον που να είναι αντίστοιχα αναγνωρίσιμος ως ο απόλυτος αλαζόνας...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου